Content Marketing

Content marketing Frontpage PR og Kommunikation, København

Content marketing kan udforme sig i storytelling, social media-kampagner, events eller pressemeddelelser. Distributionskanalerne kan være alt fra sociale medier, nyhedsbreve, uddannelsesprogrammer – samtidig med, at virksomheden optimerer sin online tilstedeværelse gennem SEO. Virksomheder har altid forsøgt at skabe værdifuld information for modtageren, men udfordringen ligger i at kende målgruppen og vide, hvad der opfattes som værdifuld information. I vores arbejde med content marketing tager vi udgangspunkt i virksomhedens budskaber, strategiske mål og målgruppen, før vi formulerer relevant indhold og mulige kommunikationskanaler.

Vi er naturligvis skarpe på Facebook og specialister i B2B-kampagner på LinkedIn.

Kontakt konsulent Laura Bisted Jacobsen eller direktør Kirsten Dinesen for at høre, om en social medie-strategi er relevant for din virksomhed, og hvilke sociale medier der pt. er aktuelle for jer.

Eksempler på content marketing kampagner er bl.a vores arbejde for Agria, Ferratum, eller Ericsson.