Bilfinger HSG
Lige fra etableringen af Bilfingers danske kontor varetog Frontpage virksomhedens pressehåndtering og udførte direct marketing-kampagner. I forbindelse med virksomhedens brandskifte fra HSG Zander til Bilfinger HSG etablerede Frontpage også en ny hjemmeside, der indholdsmæssigt og visuelt stemte overens med virksomhedens nye brand.
Bilfinger HSG arbejder med facility management af danske virksomheder, og er del af den internationale Bilfinger-koncern, som er en af de førende virksomheder på området i Europa. En af Bilfingers problemstillinger var deres teknisk- og driftsorienterede profil, der henvendte sig til en snæver målgruppe. Den udfordring var Frontpage parat til at tage op med en effektiv kommunikationsstrategi.
Virksomheden blev først lanceret som HSG Zander på det danske marked, og her var det Frontpages opgave at skabe synlighed omkring og kendskab til virksomheden i offentligheden og blandt målgruppen. Det gjorde vi blandt andet med en kommunikationsstrategi, hvor pressehåndtering og eventplanlægning- og afvikling indgik som et vigtigt punkt. Resultatet af pressearbejdet blev god omtale i B2B-medier. Vi udarbejdede også en direct mail-brochure og en mindre brochure som led i kommunikationsstrategien. De blev anvendt med stor succes i forbindelse med mødebooking.
Frontpage udarbejdede også en digital strategi for virksomhedens nye hjemmeside til ekstern kommunikation. Her var vi ansvarlige for at tilpasse Bilfingers hjemmesideindhold og visuelle udtryk til deres nye brand.
Kompetencer:
Få mere information
Ønsker du at vide mere, kan du kontakte:
Relaterede cases: