Agria

Agria dyreforsikring, Public Relations, Strategisk Rådgivning, Pressemeddelelse, Content Marketing, TV-reklamer, Video, Direct Marketing, Landing Pages, Retainer, Kommunikationsstrategi, Pressestrategi

Frontpage varetager kommunikation for og strategisk rådgivning af Agria Dyreforsikring i Danmark. Her gør Frontpage brug af integreret kommunikation i form af pressemeddelelser, strategisk planlægning af kommunikationsaktiviteter og content marketing med synergi mellem TV-reklamer, video, direct marketing-kampagner samt effektive landing pages.

Agria Dyreforsikring er en PR retainer-kunde, og Frontpage har udarbejdet en kommunikationsstrategi, som vi gør brug af i det daglige arbejde.

Agria Dyreforsikring er blandt Nordens største forsikringsselskaber for dyr og kæledyr og har specialiseret sig i dyreforsikringer gennem mere end 120 år. De fleste medarbejdere er selv dyreejere. Sammen med disse, dyreejerorganisationer og dyrlæger er Agria Dyreforsikring med til at udvikle dyrehold, dyresport og dyrehelbred. Agria Dyreforsikring i Danmark tilbyder forsikringer til hunde, katte og andre smådyr.

Frontpage udviklede en content marketing-kampagne med fokus på presseomtale af hundehvalpes første farlige år, en landingpage-strategi samt et direct marketing-program til dyrlæger og opdrættere. Sidstnævnte blev nomineret til Direct Marketing-prisen. Gennem vores retainer-aftale sikrer vi, at Agria løbende er i pressen. Dette skyldes vores pressestrategi, effektfulde pressemeddelelser samt tætte pressekontakt.

Læs vores case om Danmarks Dyrehelt konkurrencen her.

Hør mere om vores samarbejde med Agria Dyreforsikring – kontakt direktør Kirsten Dinesen på +45 22 17 03 39 eller kirsten.dinesen@frontpage.dk.