Degiro

Degiro, Lancering, Mediedækning, Pressestrategi, Pressemeddelelse, Investor Relations

Den online børsmæglervirksomhed fra Holland, Degiro, valgte Frontpage som PR-bureau, da de i begyndelsen af 2015 lancerede deres platform og skabte fornyet priskonkurrence på markedet til glæde for landets private investorer.

Degiro blev grundlagt i 2008 og er en online børsmæglervirksomhed for både professionelle og private investorer med markedets laveste gebyrer. I april 2014 påbegyndte Degiro en ambitiøs, europæisk vækstplan og er i dag aktive i mere end 10 lande i Europa.

Frontpages første opgave for Degiro var at sørge for en bred mediedækning af landets nye børsmægler, så budskabet ville nå ud til de mange private investorer. Frontpage stod for pressestrategien og udsendte pressemeddelelser og havde pressekontakt til diverse medier. Det resulterede i en dækning på 55 artikler i dagene op til og efter lanceringen af Degiro i Danmark, der inkluderede alle landets nationale dagblade så som denne artikel i Børsen og Jyllands-Posten såvel som indslag i TV2 Finans. Efterfølgende har Frontpage været ansvarlig for Degiros løbende PR-indsats og udsendelse af pressemeddelelser blandt andet i forbindelse med investor relations kommunikation.

Hør mere om vores samarbejde med Degiro – kontakt konsulent Thomas Endelt Andersen på +45 50 70 53 34 eller thomas.endelt@frontpage.dk.