Domino’s Pizza

Dominos pizza, Public Relations, Social Medie-strategi, Krisekommunikation, Strategisk Rådgivning, AdWords, Pressemeddelelse, Medietræning

Frontpage hjalp Domino’s Pizza under en shitstom på de sociale medier, der udviklede sig til en pressekrise. Frontpage løste en akut mediekrise gennem PR og kommunikation.

Domino’s Pizza er i dag den største pizzakæde i Danmark. Virksomheden er drevet primært via online annoncering og bestilling samt af et stort engagement i det sociale medier, fra de mange glade kunder.

Domino’s Pizza blev ramt af forsøg på en shitstorm på de sociale medier, der udviklede sig til en regulær pressekrise, hvor Frontpage, som strategisk rådgiver i krisekommunikation, fik styret og lukket i løbet af 3 dage trods gentagne angreb på virksomheden. Der blev bl.a produceret reaktive pressemeddelelser, udarbejdet Q&As, sørget for pressekontakt, akut medietræning til TV-nyhedsinterview, strategi for håndtering af shitstorm på de sociale medier, opsætning af reaktiv adwords-kampagne samt omfattende pressekontakt. Sagen forsvandt hurtigt fra både pressen og de sociale medier.

Hør mere om vores samarbejde med Domino’s Pizza – kontakt direktør Kirsten Dinesen på +45 22 17 03 39 eller kirsten.dinesen@frontpage.dk.