Den Danske Dyrlægeforening

Den danske dyrlægeforening, Strategisk Rådgivning, Public Affairs-strategi, Kommunikationsstrategi, Digital Markedsføring, Hjemmeside, Pressemeddelelse, Direct Mail

Frontpage har gennem en årrække ydet strategisk rådgivning for Den Danske Dyrlægeforening blandt andet i forbindelse med strategisk rådgivning for certificering af klinikker, public affairs-strategi samt kommunikationsstrategi for diverse områder.

Den Danske Dyrlægeforening er Den danske Dyrlægestands faglige organisation for de ansatte dyrlægers fagforening og praksisejernes arbejdsgiverforening.

Frontpage udviklede, på baggrund af et engelsk undervisningsspil, et omfattende kommunikationsprogram, der fungerede som digital markedsføring til børn, forældre, undervisere og dyrlæger. Kommunikationsprogrammet blev integreret som website, PR-kampagne, pressemeddelelser og direct mail-program til dyrlæger, folkeskoler mv. Programmet blev nomineret til Direct Marketing-prisen.

Hør mere om vores samarbejde med Den Danske Dyrlægeforening – kontakt direktør Kirsten Dinesen +45 22 17 03 39