Experian

Experian, Kommunikationsstrategi, Public Relations, Content Marketing, Digital Strategi, Nyhedsbrev, Case Stories, YouTube, Video, Stakeholder Management, Pressemeddelelse, Retainer, Mediedækning

Frontpage har udarbejdet en strategisk kommunikationsstrategi for PR og content marketing for Experian samt varetaget PR-kampagner og kommunikationsopgaver, der indebar udvikling af digital strategi, en kommunikationsplatform, digitalt nyhedsbrev, case stories og etablering af Youtube-kanal med tutorial-videoer.

Gennem et succesfuldt partnerskab med stakeholders udsendte FrontPage månedlige pressemeddelelser med bl.a konkursstatistikker og stod for almene PR-opgaver og pressekontakt. I en årrække løste Frontpage presseopgaver via en PR retainer-aftale.

Experian er verdens førende leverandør af data, analyser og statistiske modeller inden for økonomiske data, fysiske adresser mv. Experian udgiver hver måned en konkursstatistik.

Gennem et samarbejde med Dansk Erhverv, lykkedes det Frontpage hver måned dels at få Experians pressemeddelelser til at være faste nyheder i TV2 Finans og dels at opnå en kvalitativt god pressedækning måned efter måned.

Hør mere om vores samarbejde med Experian – kontakt direktør Kirsten Dinesen på +45 22 17 03 39 eller kirsten.dinesen@frontpage.dk.