Gyldendal Uddannelse

gyldendal uddannelse, Gyldendal UddannelseLogo, Social Medie-strategi, Digital Strategi, Nyhedsbrev

 

Gyldendal er ligesom andre forlagsvirksomheder inde i en omfattende strukturændring som konsekvens af digitaliseringen. De spurgte derfor Frontpage om hjælp til at udvikle en social medie-strategi for deres forlag Hans Reitzel og Forlaget Munksgaard.

Gyldendal Uddannelse udvikler af undervisningsmateriale til grundskolen, gymnasium og videregående uddannelser. Gyldendal Uddannelse huser flere brands og forlag. I 2013 blev fagforlagene Hans Reitzel og Munksgaard lagt ind under Gyldendal Uddannelse.

Gennem et omfattende analysearbejde gennemførte Frontpage en marketing due diligence-proces for at afdække, hvilke af de nuværende aktiviteter der fungerede godt. Det dannede grobund for strategisk planlægning af kommunikation og en social medie-strategi. Derfor udarbejdede vi en digital strategi, der omfattede nyhedsbrev, sociale medier, grafisk tilretning mv.

Hør mere om vores samarbejde med Gyldendal Uddannelse – kontakt direktør Kirsten Dinesen på +45 22 17 03 39 eller kirsten.dinesen@frontpage.dk.