Investeringsfonden for Udviklingslande, IFU

IFU, Social Medie-strategi, Medietræning, LinkedIn Finans

Frontpage har udviklet social medie-strategi for Investeringsfonden for Udviklingslande med fokus på LinkedIn. Frontpage har skrevet adfærdsregler, etableret virksomhedsside, uddannet medarbejdere mv. Kirsten Dinesen har desuden holdt keynotes under IFUs seminarer.

Investeringsfonden for Udviklingslande, IFU leverer rådgivning og risikovillig kapital til danske virksomheder, der ønsker at etablere sig i udviklingslande. IFU har i samarbejde med danske virksomheder investeret i 787 selskaber.

Efter et omfattende uddannelsesprogram og medietræning er alle IFUs medarbejdere nu på LinkedIn, og det benyttes proaktivt af Investeringsfonden for Udviklingslande som en del af både intern og ekstern kommunikation.

Hør mere om vores samarbejde med IFU – kontakt direktør Kirsten Dinesen +45 22 17 03 39