Kurio

Kurio, Public Relations, Social Medie-strategi, Branding, Lancering, Pressestrategi, Lead Agency, Mediedækning, Facebook Forbruger

kurio, Public Relations, Social Medie-strategi, Branding, Lancering, Pressestrategi, Lead Agency, Mediedækning, Facebook Forbruger

Frontpage har stået for PR og social medie-strategi i forbindelse med en nordisk produktlancering af Kurio – en tablet samt online platform til børn. En PR-kampagne skabte branding i pressen og online på Facebook i Danmark, Norge, Sverige for den nordiske distributør InToy.

Kurio står bag innovative elektroniske enheder og inkorporerer nye teknologier i læring og udvikling af børns forståelse. Kurio er en del af KD Group med afdelinger over hele verden.

Kurio blev lanceret gennem en pan-nordisk pressestrategi med Frontpage som lead agency. Det lykkedes os blandt andet at få nogle meget søde drenge i Go Morgen Danmark som anmeldere, og der var fin presseomtale i mange medier.

Hør mere om vores samarbejde med Kurio –kontakt direktør Kirsten Dinesen på +45 22 17 03 39 eller kirsten.dinesen@frontpage.dk.