Kompetencer

Hos Frontpage er vi eksperter i public relations og kommunikation, hvilket i dag kræver en grundig kommunikationsstrategi, en dyb forståelse for SEO samt indsigt i de nyeste trends i inden for både sociale- og digitale medier.

På bureauet beskæftiger vi os især med klassisk public relations, pressekontakt, investor relations, public affairs og content marketing på tværs af platforme. Nedenfor kan du læse mere om vores kompetencer indenfor PR og kommunikation.

Content Marketing

Content marketing kan være alt fra storytelling, nyhedsbreve og social media-kampagner til events eller pressemeddelelser. Alle ojnline-tiltag understøttes  aktivt med SEO.

PR & Presse

På Frontpage finder du højtuddannede og skarpe kommunikations-specialister med bred indsigt i branchen og forståelse for samspillet mellem traditionelle og sociale medier.

Public Affairs

Public affairs er i dag en langt mere integreret del af public relations end tidligere, lige fra kontakt til politikere og andre beslutningstagere til etablering af en løbende dialog med interessenter.

Leadgenerering

Leadgenerering handler om at fange potentielle kunders interesse, forstærke deres interesse i din virksomhed og lede dem på vej til at købe virksomhedens produkter og/eller ydelser.

Account Based Marketing

ABM er en specialiseret marketingsstrategi inden for B2B, hvor marketing og salg arbejder sammen om at skabe værdi for virksomheden.

Kommunikations-strategi

Et skiftende mediebillede kræver kreative løsninger på tværs af alle platforme – også dem af papir. Budskaberne skal være klare og integrerede i virksomheden, inden de bliver offentlige.

Rapportering

Rapportering er en stor styrke hos Frontpage. Vi leverer månedsrapporter og kvartalsrapporter til vores kunder. Rapporterne viser, hvilke resultater der er opnået i den pågældende periode.

 

Email Marketing

Email marketing handler om at pleje kundeforhold og skabe indhold, der gør dine kunder og potentielle kunder interesserede i din virksomhed og dit brand.

Sociale Medier

Kampagner på sociale medier kan ikke stå alene, men skal være en del af virksomhedens samlede strategi. At beslutte hvilke sociale medier, man vil fokusere på, er et af flere elementer. 

Krisekommunikation

Krisekommunikation handler om omdømmehåndtering, præcise besvarelser og kompetent medieoptræden. Frontpage står klar til at håndtere kommunikationen, når krisen rammer.

U

SEO – Search Engine Optimization

Søgemaskineoptimering kan virke banalt, men effekten er mærkbar og relevant. Det er derfor vigtigt at tænke ind i virksomhedens samlede strategi.