Ydelser

Ydelser hos Frontpage PR & Kommunikation, bureau i København

Hos Frontpage er vi eksperter i public relations og kommunikation, hvilket i dag kræver en grundig kommunikationsstrategi, en dyb forståelse for SEO samt indsigt i de nyeste trends i inden for både sociale- og digitale medier

På bureauet beskæftiger vi os især med klassisk public relations, pressekontakt, investor relations, public affairs og content marketing på tværs af platforme. Nedenfor kan du læse mere om vores ydelser indenfor PR og kommunikation. 

Public relations

Som kunde hos Frontpage samarbejder du med højtuddannede og skarpe kommunikations-specialister, der har en bred indsigt i branchen, en tæt daglig kontakt til journalister og selv er aktive på de sociale medier.

Læs mere her

Content marketing

Virksomheder har altid forsøgt at skabe værdifuld information for deres modtager, men udfordringen ligger i at kende målgruppen og vide, hvad der opfattes som relevant information for vedkommende.

Læs mere her

Public affairs

Public affairs er i dag en langt mere integreret del af public relations sammenlignet med tidligere, lige fra kontakten til politikerne til etableringen af en løbende dialog med interessenter.

Læs mere her

Investor relations

Kommunikation med fokus på investor relations skaber især værdi, hvis den når frem til professionelle udenlandske investorer og analytikere.

Læs mere her

Kommunikationsstrategi

Nyt mediebillede kræver kreative løsninger på tværs af digitale og trykte medier. En kreativ strategi kombineret med kommunikationsstrategien kan hjælpe virksomheder til at blive klar på holdninger og budskaber, før de får egne ben at gå på i offentligheden.

Læs mere her

Krisekommunikation

Krisekommunikation handler om omdømmehåndtering, præcise besvarelser og kompetent medieoptræden.

Læs mere her

Digital PR

Digital markedsføring og PR som det nye omdrejningspunkt i informationsøkologien

Læs mere her

Social mediestrategi

Mange virksomheder har en eller flere profiler på de sociale medier, men uden at have defineret en egentlig mediestrategi og målsætning for, hvordan tilstedeværelsen på – og brugen af – sociale medier indgår i den overordnede kommunikationsstrategi.

Læs mere her

SEO

Søgemaskineoptimering kan virke banalt, men effekten er mærkbar og relevant for virksomhederne i dag. Det kan derfor være relevant at tænke ind i virksomhedens online strategi.

Læs mere her