Digital markedsføring og PR

Digital PR - Frontpage PR og kommunikation, København

Digital markedsføring og PR som det nye omdrejningspunkt i informationsøkologien

God digital markedsføring og PR skubber omtale frem i pressen og dermed i forbrugerens bevidsthed, når de søger på nettet. Virksomheder skal være synlige forrest, hvor forbrugeren leder. Digital PR sikrer, at virksomheders pressematerialer både får et liv i medierne – og et endnu længere liv hos forbrugerne. Med sproget som spydspids målretter Frontpage virksomheders budskaber og indhold tydeligt på deres websites. Sprog og struktur udarbejdes, så det fæstner sig i målgruppens bevidsthed og giver det bedste flow i informationen. En analyse af websites kan fx betyde omrokering af byggestenene, hvis sitet kalder på en mere brugervenlig flade og ny informationsarkitektur.

Læs mere om hvordan vi har hjulpet organisationer med digital PR her.

Det er vigtigt, at brugeren af sitet hurtigt finder, hvad de søger efter, både når det gælder større websites, såvel som landing pages. Et klogt medievalg for virksomheder er som regel at udnytte sociale medier som Facebook, LinkedIn, Twitter osv. for at få opmærksomhed og skabe dialog med forbrugeren, samt at blive klogere på forbrugerens behov. Men det er vigtigt at tænke sin tilstedeværelse på sociale medier godt igennem og være bevidst om, hvorvidt det er relevant for virksomheden i at nå sine strategiske mål og om de forpligtelser, det medfører. Læs mere om, hvordan vi arbejder med sociale medier her.