Vontobel

I forbindelse med investeringsbanken Vontobels lancering på det danske marked i 2018/2019, gennemførte vi en PR-kampagne med pitch til centrale erhvervsmedier, pressemeddelelser og interviews med relevante medier. Vi arbejder løbende med content for Vontobel bl.a gennem en social medie strategi på Twitter især.

Vontobel er en investeringsbank fra Zürich i Schweiz. Den tilbyder formuestyring til privatkunder og institutionelle investorer og er den første på det danske marked til at udbyde investeringsprodukter med en gearing på op til 20.

Frontpage sikrede, at Vontobel fik en positiv lancering – bl.a. fik vi Vontobels indtog på det danske marked i Børsen. Se artiklen her.

Kompetencer:

Få mere information

Ønsker du at vide mere, kan du kontakte:

Billede af Kirsten Dinesen, Direktør, Frontpage PR & Kommunikation
Artikel om Vontobel i Børsen med overskriften: "Schweizisk bank går til an­greb på Nor­dea og gi­ver in­ve­sto­rer mu­lig­hed for at gea­re op til 18 gan­ge."

Relaterede cases:

Degiro

Degiro valgte Frontpage til at udføre en digital PR strategi med budskaber målrettet private investorer.

Ferratum

Frontpage placerede Ferratum i mediernes søgelys gennem pressehåndtering og public affairs.