Cases

PR-bureauer bidrager med indhold til medierne, men det sker kun, hvis vi som professionelle leverer materiale af høj journalistisk kvalitet. Det er derfor vigtigt at have fingeren på pulsen og jævnligt opdatere de sociale medier med relevant, overraskende eller tankevækkende information. Af diskretionshensyn er det ikke alle cases eller alle informationer, vi kan dele her, men kontakt os gerne for yderligere informationer.

Finans

Degiro

Degiro valgte Frontpage til at planlægge og udføre en digital PR strategi med budskaber målrettet private investorer.

Ferratum

Frontpage placerede Ferratum i mediernes søgelys gennem pressehåndtering og public affairs i Danmark.

IVISYS

Frontpage vandt PR Tigeren for “Bedste Strategi” for arbejdet med børsnoteringen af virksomheden IVISYS.

Teknologi

Bilfinger HSG

Frontpage varetog virksomhedens pressehåndtering og udførte direct marketing-kampagner.

Bitdefender

Vi håndterer al strategisk kommunikationog PR i Danmark, hvilket bl.a. inkluderer brug af case-stories og pressemeddelelser.

Ericsson IoT Rapport

Ericsson Danmark og Frontpage udviklede i 2014 en dansk Internet of Things-rapport, som blev en succes i medierne.

Genomic Expression

Frontpage har udviklet og faciliteret ekstern kommunikation rettet mod investorer i forbindelse med kapitalrejsning.

Google Danmark

Frontpage drev i perioden 2005 til 2014 strategisk kommunikation for Google som PR retainer-kunde.

Forbruger

Agria Dyreforsikring

Frontpage har lavet en masse presse for Agria Dyreforsikring. Fra kampagnen Danmarks Dyrehelte, til artikler i Samvirke.

Bertelsen & Scheving Arkitekter

Frontpage håndterer sociale medier, email marketing, hjemmeside og PR. Vi har bl.a. udviklet en stærk Instagram.

IIHF VM 2018: VM i ishockey

Vi udformede kommunikations- strategien til VM-værtskabet i 2018 og lykkedes med at få sporten ud til det brede publikum.

Quickpot

Quickpots målgruppe manglede kendskab til virksomheden. Frontpage udviklede en strategi, der løste problemet.

XJump Trampolinpark

Vi fik til opgave at øge kendskabsgraden i kundens målgruppe gennem en solid kommunikations- strategi, SoMe og pressehåndtering.