Ferratum

Efter et tæt kapløb mellem flere PR-bureauer, satsede Ferratum på Frontpage som samarbejdspartner, og det var et klogt valg. Herefter sørgede vi for at placere Ferratum i mediernes søgelys gennem pressehåndtering og public affairs i Danmark.

Ferratum er en mikrolåns-bank, startet af den finske it-entreprenør Jorma Jokela, som tilbyder deres kunder mindre udlån i korte perioder.

Vores første opgave for Ferratum blev at udarbejde et julegavebarometer, der viste, hvor mange penge danskerne forventede at bruge på julegaveindkøb.

Med en solid kommunikationsstrategi og en skarp pressehåndtering placerede vi historien i udvalgte medier, og den slog godt igennem i mange regioner. Flere dagblade som Finans.dk og B.T. (dengang Metroxpress) kunne se en relevant forbrugervinkel i historien, som kaldte danskerne for ”julens næststørste fedterøve”.

Få mere information

Ønsker du at vide mere, kan du kontakte:

Billede af Simon From-Poulsen, Frontpage PR & Kommunikation

Simon
From-Poulsen

Konsulent

Ferratum i Nordjyske Stiftstidende med overskriften "Så jule-nærige er vi."
Hækkeløberen Sara Slott Petersen, sponsoreret af Ferratum.

Relaterede cases:

Degiro

Degiro valgte Frontpage til at udføre en digital PR strategi med budskaber målrettet private investorer.

IVISYS

Frontpage vandt PR Tigeren for “Bedste Strategi” for arbejdet med børsnoteringen af IVISYS.