PR & Presse

Hos Frontpage tilbyder vi public relations og kommunikationsarbejde af høj kvalitet – hos os er overgangen mellem traditionel PR og digital PR aldeles sømløs. Som kunde hos Frontpage samarbejder du med højtuddannede og skarpe kommunikations-specialister, der er i tæt kontakt med journalister i medierne og er aktive på de sociale medier.

Medierne forandrer sig i et stadigt højere tempo i et kapløb om at være dér, hvor forbrugerne og kunderne er. Vi er eksperter i at få historien om din virksomhed eller dit produkt til at møde din målgruppe på en effektiv, relevant og troværdig måde gennem vores arbejde med public relations. Det kan være gennem pressemeddelelser, content marketing-kampagner, sociale medier, SEO eller ved public affairs. Vi kommunikerer med interessenter, der kan påvirke din virksomhed.

Du er velkommen til at kontakte os for viden den aktuelle mediesituation i Danmark og resten af Norden, samt om journalister og medier, der er relevante for din specifikke branche.

Fordi krisekommunikation er en vigtig del af vores kompetencer, kan du altid kontakte os på telefon 24/7, hvis der er behov for akut rådgivning og håndtering af pressekriser, kriser på sociale medier og lignende.

Nogle virksomheder har behov for at få skærpet deres budskaber eller trænet ledelsen. Vi tilbyder også målrettet, en-til-en medietræning og udvikling af budskabsdokumenter.

God digital markedsføring og PR skubber omtale frem i pressen og dermed i målgruppens bevidsthed, når de søger på nettet. Virksomheder skal være synlige forrest og øverst der, hvor målgruppen leder. Digital PR sikrer, at virksomheders pressematerialer både får et liv i medierne – og et endnu længere liv hos kunderne. Med sproget som spydspids målretter Frontpage virksomheders budskaber og indhold tydeligt på deres hjemmeside. Sprog og struktur udarbejdes, så det fæstner sig i målgruppens bevidsthed og giver det bedste flow i informationen. En analyse af hjemmesiden kan fx betyde omrokering af byggestenene, hvis siden kalder på en mere brugervenlig flade og ny informationsarkitektur.

Det er vigtigt, at en sides brugere hurtigt finder, hvad de søger efter, både når det gælder virksomhedens hjemmeside og når det er midlertidige kampagnesider. Et klogt medievalg for virksomheder er som regel at udnytte sociale medier som Facebook, LinkedIn, Twitter, osv. for at få opmærksomhed og skabe dialog med målgruppen samt at blive klogere på dennes behov. Men det er vigtigt at tænke sin tilstedeværelse på sociale medier godt igennem og være bevidst om, at fravalg af platforme er lige så vigtigt som tilvalg, når virksomheden skal nå sine strategiske mål. Læs mere om, hvordan vi arbejder med sociale medier her.

Få mere information

Ønsker du at vide mere, kan du kontakte:

Kirsten Dinesen

CEO

Kirsten Dinesen er cand.phil. fra Københavns Universitet og har arbejdet som journalist på bl.a. Danmarks Radio. Hun har et stort strategisk spillerum og et bredt netværk inden for kommunikations- og PR-branchen bl.a som direktør i Euro RSCG og Lowe/Draft FBC.
Kirsten har desuden udviklet effektive metoder til integrerede kampagner og udgivet den anmelderroste lærebog, Forbrugeren i Førersædet.

Relaterede cases:

Bitdefender

Vi håndterer al strategisk kommunikationog PR i Danmark, hvilket bl.a. inkluderer brug af case-stories og pressemeddelelser.

Google Danmark

Frontpage drev i perioden 2005 til 2014 strategisk kommunikation for Google som PR retainer-kunde.