Sociale Medier

Kampagner på sociale medier skal samtænkes med virksomhedens øvrige aktiviteter – der kan fx være tale om at tilknytte landingpages oprettet til formålet. Desuden skal de være udsprunget af firmaets kommunikationsstrategi. En gennemtænkt kombination af organisk indhold, sponsoreret indhold og fx Google ads kan have betydelig gennemslagskraft. 

En høj synlighed på sociale medier og dialog med brugere eller kunder kan give en betydelig øgning af brand awareness.

Mange virksomheder finder det uoverskueligt at navigere imellem de forskellige social medie-platforme og værktøjer. På Frontpage har vi erfaring med kommunikation via social medie-platforme – både med et B2B og B2C perspektiv – og ved, hvilken platform en virksomhed skal fokusere på for at nå sine mål. For at lykkes på sociale medier er der således to grundlæggende elementer, som skal opfyldes: Der skal skabes relevant og værdifuldt indhold for modtageren – content marketing – samt kommunikeres via den rigtige platform til at ramme målgruppen.

Få mere information

Ønsker du at vide mere, kan du kontakte:

Simon
From-Poulsen

Konsulent

Simon har en kandidat i International Erhvervskommunikation fra CBS og en fin forretningsforståelse og fokus på, hvordan vi forankrer kommunikation i forhold til virksomhedens kommercielle mål. Simon har en stor erfaring inden for leadgenerering, content marketing mv. og arbejder med forretningsudvikling og content marketing.

Relaterede cases:

Bertelsen & Scheving Arkitekter

Frontpage håndterer sociale medier, email marketing, hjemmeside og PR. Vi har bl.a. udviklet en stærk Instagram.

XJump Trampolinpark

Vi fik til opgave at øge kendskabsgraden i kundens målgruppe gennem en solid kommunikations- strategi, SoMe og pressehåndtering.