Content Marketing

Content marketing er indholdsbaseret marketing, der er formet så det rammer og engagerer din virksomheds målgruppe. Ved at præsentere dine kunder og dit publikum for relevant og værdifuld indhold fra din virksomhed, får du mulighed for at engagere dem gennem deres egen interesse for virksomheden og lyst til at modtage din virksomheds budskaber.

Med content marketing er det ikke kun muligt at tilpasse indholdet til målgruppen, men også at tilpasse det efter det ønskede resultat, hvad end det er at styrke salg, interaktion, brand awareness, loyalitet m.m.

At skabe en autentisk interesse for det din virksomhed har at fortælle i din virksomheds målgruppe, er det, som content marketing excellerer i.

Social media-kampagner, videoer, storytelling og infografikker er et par af de relevante typer af content marketing, som en virksomhed kan bruge til at nå sin målgruppe.

I content marketing er der ikke noget der hedder “one-size-fits-all”. I vores arbejde med content marketing tager vi udgangspunkt i din virksomheds budskaber, strategiske mål og målgrupper, før vi formulerer værdifuldt indhold og udvælger de relevante kommunikationskanaler.

Vi er særligt gode til integrerede kampagner, der har en stringent og datadrevet tilgang, samtidig med at vi ved, hvordan man rammer målgruppens intonation, så budskaberne har en høj grad af autencitet.

Få mere information

Ønsker du at vide mere, kan du kontakte:

Simon
From-Poulsen

Konsulent

Simon har en kandidat i International Erhvervskommunikation fra CBS og en fin forretningsforståelse og fokus på, hvordan vi forankrer kommunikation i forhold til virksomhedens kommercielle mål. Simon har en stor erfaring inden for leadgenerering, content marketing mv. og arbejder med forretningsudvikling og content marketing.

Relaterede cases:

Agria Dyreforsikring

Frontpage har lavet en masse presse for Agria. Fra kampagnen Danmarks Dyrehelte, til artikler i Samvirke.

Bilfinger HSG

Frontpage varetog virksomhedens pressehåndtering og direct marketing-kampagner.