Agria Dyreforsikring

Frontpage varetager kommunikation for og strategisk rådgivning af Agria Dyreforsikring i Danmark. Her gør Frontpage brug af integreret kommunikation i form af pressemeddelelser, strategisk planlægning af kommunikationsaktiviteter og content marketing med synergi mellem video, direct marketing-kampagner samt effektive landing pages.

Agria Dyreforsikring er en PR retainer-kunde, og Frontpage har udarbejdet en kommunikationsstrategi, som vi gør brug af i det daglige arbejde.

Agria Dyreforsikring er blandt Nordens største forsikringsselskaber for dyr og kæledyr og har specialiseret sig i dyreforsikringer gennem mere end 120 år. De fleste medarbejdere er selv dyreejere. Sammen med disse, dyreejerorganisationer og dyrlæger er Agria Dyreforsikring med til at udvikle dyrehold, dyresport og dyrehelbred. Agria Dyreforsikring i Danmark tilbyder forsikringer til hunde, katte og andre smådyr.

Frontpage udviklede en content marketing-kampagne med fokus på presseomtale af hundehvalpes første farlige år, en landingpage-strategi samt et direct marketing-program til dyrlæger og opdrættere. Sidstnævnte blev nomineret til Direct Marketing-prisen. Gennem vores retainer-aftale sikrer vi, at Agria løbende er i pressen. Dette skyldes vores pressestrategi, effektfulde pressemeddelelser samt tætte pressekontakt.

Få mere information

Ønsker du at vide mere, kan du kontakte:

Simon
From-Poulsen

Konsulent

Agria artikel i Ekstra Bladet med titlen Nu kommer frosten - hold katten inde.
Agria Danmarks Dyrehelt-prisen uddelt til vinderen i 2015.

Relaterede cases:

IIHF VM 2018: VM i ishockey

Frontpage udformede kommunikations- strategien til VM-værtskabet i 2018 og lykkedes med at brede sporten ud til det brede publikum.

XJump Trampolinpark

Frontpage fik til opgave at øge kendskabsgraden i kundens målgruppe gennem en solid kommunikationsstrategi, SoMe og pressehåndtering.