Skel.dk

Frontpage har udviklet Skel.dk’s brand position, kernefortælling og kommunikationsstrategi. Kommunikationsstrategien tager udgangspunkt i digital forankring, content creation og direct marketing. Ved at gøre brug af virksomhedens mange cases, skabte vi relevant kommunikation om Skel.dk’s arbejde, som vi udsendte til medier, i nyhedsbreve, på sociale medier og brugte på hjemmesiden.

Skel.dk Landinspektører foretager opmålinger til bl.a. lokalplanlægning, rådgivning inden for byggeri, og skelafsætning. Skel.dk har eksisteret i mere end 100 år og har gennem årene oparbejdet en solid forankring lokalt og regionalt, men løser opgaver over hele Danmark.

Vi har udarbejdet Skel.dk’s hjemmeside, der blev lanceret i 2018. I udviklingen af hjemmesiden lagde vi vægt på at forene Skel.dk’s ønsker med formidabel brugervenlighed. Derudover har vi optimeret sidens teknik og indhold ift. SEO, og dermed sikret at Skel.dk vises højt i søgeresultaterne på Google. Vores seneste opdatering af hjemmesiden fandt sted i 2021.

Få mere information

Ønsker du at vide mere, kan du kontakte:

Billede af Simon From-Poulsen, Frontpage PR & Kommunikation

Simon
From-Poulsen

Konsulent

Billede fra MSC's 2020 kampagne med budskabet: "Vores hav, vores fisk, dit valg."

Relaterede cases:

Bertelsen & Scheving Arkitekter

Frontpage håndterer sociale medier, hjemmeside og PR. Vi har bl.a. udviklet en stærk Instagram.

Bilfinger HSG

Frontpage varetog virksomhedens pressehåndtering og direct marketing-kampagner.