XJump Trampolinpark
Da Europas største trampolinpark, XJump, skulle åbne i Danmark, valgte virksomheden Frontpage som PR-bureau.
Vi fik til opgave at øge kendskabsgraden i deres målgruppe gennem en solid kommunikationsstrategi, en digital strategi, en SoMe-strategi og gennem pressehåndtering. XJump Trampolinpark åbnede i Skovlunde i marts 2017, og var den største trampolinpark i Danmark med dens 5500 kvm2 og over 250 trampoliner.
Vi udbredte kendskabet til brandet ved at udarbejde en digital PR strategi, hvor vi producerede SoMe-content i form af video-bidder og tekst. Herudover udviklede vi virksomhedens hjemmeside og sørgede for SEO-optimering samt planlægning og afvikling af brandets åbningsevent, som vi promoverede gennem pressehåndtering og influencer-marketing.
TV2 Lorry var på pletten, da der blevet hoppet højt på åbningsdagen. Se artiklen her.
Kompetencer:
Få mere information
Ønsker du at vide mere, kan du kontakte:
Relaterede cases: