XJump Trampolinpark

Da Europas største trampolinpark, XJump, skulle åbne i Danmark, valgte virksomheden Frontpage som PR-bureau.

Vi fik til opgave at øge kendskabsgraden i deres målgruppe gennem en solid kommunikationsstrategi, en digital strategi, en SoMe-strategi og gennem pressehåndtering. XJump Trampolinpark åbnede i Skovlunde i marts 2017, og var den største trampolinpark i Danmark med dens 5500 kvm2 og over 250 trampoliner.

Vi udbredte kendskabet til brandet ved at udarbejde en digital PR strategi, hvor vi producerede SoMe-content i form af video-bidder og tekst. Herudover udviklede vi virksomhedens hjemmeside og sørgede for SEO-optimering samt planlægning og afvikling af brandets åbningsevent, som vi promoverede gennem pressehåndtering og influencer-marketing.

TV2 Lorry var på pletten, da der blevet hoppet højt på åbningsdagen. Se artiklen her.

Få mere information

Ønsker du at vide mere, kan du kontakte:

Billede af Simon From-Poulsen, Frontpage PR & Kommunikation

Simon
From-Poulsen

Konsulent

Artikel på TV 2 Lorry, med TV-indslag om åbningen af XJumps Trampolinpark i Skovlunde.
Reklame for XJump Trampolinpark på siden af en bus, hvorpå der står "Tag springet!"

Relaterede cases:

Agria Dyreforsikring

Frontpage har lavet en masse presse for Agria. Fra kampagnen Danmarks Dyrehelte, til artikler i Samvirke.

IIHF VM 2018: VM i ishockey

Vi udformede en succesfuld kommunikations- strategi til VM-værtskabet i 2018.